Blondin Bella Ofc

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

tävling ! =)

Av Isabella Steilinger - 21 augusti 2011 12:37

hej, jag är med o tävlar på http://filmjagsaknardig.blogg.se 

min motivering: jag vill bjuda med amanda karlsson för att hon hjälper mej när det är akutfall , hon är mitt liv mitt allt... hon o jag har jämt kul tsm ..,

även fasst i bråkar så löser det sig jämt :) 

hon struntar i vad jag har för kläder på mej , hon skiter i vad jag tycker om alla andra , hon låter mej vara mig själv .. =) det är jätte skönt . . 

så jag vill bjuda med henne på bio för att hon alltid finns där för mej när jag behöver henne , o man kan säga allt till henne , hon skickar inget vidare som jag vill ska stanna hos henne ,.... 

jag vill vinna dom hära så  jag kan tacka henne för allt hon har gjort o ställt upp för mej =) <3


vad med o tävla ni också =) på: www.filmjagsaknardig.blogg.se   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Steilinger - 29 september 2011 16:13

hejhej, i dag har det bara varit tråkigt i skolan ,, eller a typ så kan man samanfatta torsdagar   . men efter skolan följde jag med mika hem    . kuligt ^^ jag har inte bloggat så mke på den hära veckan , är andra ggn trorjag , i morrn blire a...

=)

Av Isabella Steilinger - 25 september 2011 11:26

    

Av Isabella Steilinger - 25 september 2011 11:19

hejhej ., i fredags så var jag med amanda , jag följde med amanda hem efterskolan =) efter det frågar emma mej om jag och hon kan komma ner till värsta o va med henne =) a det kan vi . så jag o amanda drog ner till värsta med emma . . sen i går sov a...

Av Isabella Steilinger - 14 september 2011 19:04

hej hej , i dag när jag kom till skolan , så skulle jag o massa mera träffas på fotbollsplanen! men dom som skulle springa skulle vara på idrottsparken halv nio , jobbigt värre , a jag gick med bella dit o sen med elsa hem :) FÖR bella sprang till ...

Av Isabella Steilinger - 9 september 2011 17:26

hej , asså jah har glömt bloggen helt totalt :`( men nu ska vi  vara glada :D <3 ,  idag elr a ikväll ska jag o amanda till gårn i skge :)  ska bli kul, vi är där typ till 11 elr nått , fårse om det blir till halv 12 . beror på hur kul vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards