Blondin Bella Ofc

Alla inlägg den 25 september 2011

=)

Av Isabella Steilinger - 25 september 2011 11:26

    

Av Isabella Steilinger - 25 september 2011 11:19

hejhej ., i fredags så var jag med amanda , jag följde med amanda hem efterskolan =) efter det frågar emma mej om jag och hon kan komma ner till värsta o va med henne =) a det kan vi . så jag o amanda drog ner till värsta med emma . . sen i går sov amanda över hos mej till lördagen , sen var jag och amanda o emma , o sen kom emmas kille matte  . o martin =) man kan ju inte säga att  dom var sociALA deräkt ^^

men jag åkte hem efter typ en timme för det var tråkigt .  & jag ringde till mamma så johan fick komma o hämta mej =) så jag sov hos mamma i natt o idag blire att åka hem  . ajuste firade min bror ¨på 1 årsdagen i går =) <3

pusshej <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards