Blondin Bella Ofc

Alla inlägg under augusti 2011

Av Isabella Steilinger - 29 augusti 2011 19:16

KOM HEM IFRÅN GÅRN NU ,

nu kommer jag skriva ut det jag har inne ....


alicia , jag märker att du är tjurig ! vad har jag gjort ?  svara gärna...

nu åkte jag hem för att du var så konstig emot mej , typ som att jag är ett spöke elr nått , EN SAK SKA NI VETA ! JAG SKRIVER INTE DET HÄR FÖR ATT FÅ UPPMÄRKSAMHET :s 

Av Isabella Steilinger - 29 augusti 2011 18:05

tjo tjo , idag har jag varit i skolan ganska "logiskt" . o jag hade pest för första ggn i årkurs 7 =)

efter skolan  följde jag med amanda hem =) , & sen halv fem  drog vi oss till fritidsgården . så nu sitter jag här i allt liv . tror ´jah ska skaffa hörselkåpor elr vad det heter , hörselskydd kke ? , ehh skit samma XD  men halv sju drar jag till idrotthallen med några , vet inte vilka än inte amanda iaf :/ för hon ska hem 7 o plugga -.- , som jag redan har gjort :D

hihi ,  fasst EF hadde  nog mera läxor en CD  . men ska logga in på fb o lite annat nu , pussopåer ;) <3 ajuste i morrn ska jag nog köpa skor :D

vet inte vilka en , men det ska iaf vara klackar ;) elr a skorna ska låta :D ^^


Av Isabella Steilinger - 26 augusti 2011 16:18

hejhej , dom här skoldagarn har varit ganska bra , erl a är osams med några och kke inte fått dom bästa kommentarerna av dom ! 

men jag skiter i dom / hon ... "har ett liv"

jag har varit med mika måndah o onsdah . på tisdagen gjorde  JAG INTE så mkt , 

elr jo jag cyklade med pontus in till väderstad o kollade på den nya klätterstälningen =)

men nu ä jag med amnada . o båda bloggar på varsin data =)

AMANDA dampar på den andra datan , för tagentbordet suger bajs =/ , ¨

 men jag ska dra nu pösshej på er , 

ajuste jag skulle egentligen  till mamma , men är med amanda idag ist :D 

Av Isabella Steilinger - 21 augusti 2011 12:37

hej, jag är med o tävlar på http://filmjagsaknardig.blogg.se 

min motivering: jag vill bjuda med amanda karlsson för att hon hjälper mej när det är akutfall , hon är mitt liv mitt allt... hon o jag har jämt kul tsm ..,

även fasst i bråkar så löser det sig jämt :) 

hon struntar i vad jag har för kläder på mej , hon skiter i vad jag tycker om alla andra , hon låter mej vara mig själv .. =) det är jätte skönt . . 

så jag vill bjuda med henne på bio för att hon alltid finns där för mej när jag behöver henne , o man kan säga allt till henne , hon skickar inget vidare som jag vill ska stanna hos henne ,.... 

jag vill vinna dom hära så  jag kan tacka henne för allt hon har gjort o ställt upp för mej =) <3


vad med o tävla ni också =) på: www.filmjagsaknardig.blogg.se   



Av Isabella Steilinger - 19 augusti 2011 20:19

hej . idag kom mika till mej ,  typ 12 minuer senare cyklade vi hem till henne .

vi stannade till på konditoriet i väderstad :D


o sen cyklade vi vidare i spöregnet ....

men när vi kom hem tillhenne bytte vi om till varma kläder ...

o sen satte vi oss vid datan :) o körde chatroulette elr hur det stavas ? :)

 a sen åt jag frukost kl 4 typ , o åkte hem kl 5 :)

inte konstigt att jag inte går upp i ikt ! :2 vill göra det ... vanliga fall så äter jag bara middag o inte frukost elr kvälsmat elr nått  annat :O 

fasst jag försöker att äta godis o grädde :P X)

nu väger jag 40 kg o är 158 cm :) hej då sålänge :D

Av Isabella Steilinger - 19 augusti 2011 10:05

hejsan , snart kommer mika andersson hit . vi ska cykla hem till henna sen , o ha ff :D 'föreldrar fritt :D 

så här ser jag ut nu :  

Av Isabella Steilinger - 17 augusti 2011 19:37

hej... förut så gjorde jag ett inlägg , men som vanligt det syns inte :@ :( 

men jag skrev vad jag skulle göra idag . o i dag har jah varit med amanda o vi har sprungit spåret :) 

JAGFICK håll hela tid :@ .,.. inte kul .... 

men iaf  ,. inatt ska amanda sova över hoss mej . o sen i morrn ska hon o jag springa i gen , det är ganska bra att få upp motionen efter ett slappsommarlov :D 

ajuste jag tänkte sammanfatta mitt sommarlov :D 


* skarasommarland ...

*kolmården...

* badat...

*varit med kompisar...

*chillat...

*varit hoss mamma ...

*åkt till töreboda ..

*ridit massa :D o hoppat mm :D ..

*fått en hund :D ... en rottis, :D riktig vakthund, o det är det jag vill ha :) 

* fått en till hund ^^, fasst hemma hoss mamma ,elr a det är hennes , hon fick den när hon fyllde,, men alla hjälper till med henne lika mke .. o det är en golden retriwer :D 

Ovido - Quiz & Flashcards