Blondin Bella Ofc

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Isabella Steilinger - 1 augusti 2011 13:42

hejhej , om ca : 1 timme kommer pappa o hämtar mig o mina syskon :D 

vi vet nog kke vilken hund vi ska köpa , kke en rottis , men jag vill  ha en annan tror jag , o då blir det en annan , för det är jag som bestämmer vilken hund vi ska hA , FÖR DET SKA BLI MIN , o jag ska ta hand om den , för mina syskon är för lata  , dom sitter bara framför tv spel o  datorer :S ...*host * nördar *host*



 idag ska jag nog shoppa kläder till skolan börjar igen (Y)'

en one pice , :D för jG SKULLE NOG ha en sån till skge marken , ajuste andra dagen skulle jag gå med josefine , men hon skulle vara med kevin ist :/ kul för henne , 


men förstA dagen ska jag iaf gå med dom bästA ever ! <3 alicia karmanik o amanda karlsson !<3, pss. älskar er alla tre ! <3 josefine , amanda o till sist o störst alicia ! <3


Ovido - Quiz & Flashcards