Blondin Bella Ofc

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Isabella Steilinger - 13 augusti 2011 21:29

ni vill att jag ska ta bort bloggen va ? hade några läsare i dag o dom/ni såg mitt inlägg ... o ni skulle kommentera om ni ville att jag ska ha kvar bloggen ... 

jag har haft dåliga dagar o sakt  massa elaka grejor till folk :( 

o sen hade jag bara lust att ta bort bloggen , för att blogga o  tyå bara 5 läsare som kollar känns ju inte därekt superbra (N) ,,,,, '


men jag kan ju iaf säga  vad jag har gjort idag ...

jag har ridit o cyklat spåret o gått en lång promenad med kusinernas hund ...

 orkade nt  gå spåret igen .... o sen vet jag nt om amanda ville det heller , 

så jah bestämmde att jag skulle släppa isor lös i en in hängnad , vet ej hur det stavas ... men nu ska jag gå o  städa lite , känner för att hjälpa  till lite hemma . XD 

<3 MEN , jag  tror iaf att jag ska ha kvar min blogg  ,.. föresten , kul att ni frågade några frågor på min frågestund :D :S <3 

nevers  men det skulle vara seriöst kul om ni verkligen frågade nått ^^

nu ska ha gäst blogga på amandas blogg :D orkar nt fråga henne om jag får det ^^ <3 älskar dig amanda karlsson , bff ofc !<3      

Ovido - Quiz & Flashcards