Blondin Bella Ofc

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Isabella Steilinger - 9 augusti 2011 16:24

Hejsan, nu gästbloggar jag lite från min mobil . Vi ska snart till hennes kusiner o bella ska rida medans jag kommer ta kort. Hon kommer nog lägga ut bilder sen kolla gärna min blogg ; amannndakarlsson.Blogg.se, ao de här inlägget kommer se damp ut men shit tha same hejdå!

Av Isabella Steilinger - 9 augusti 2011 15:35

hej. jag vet att jag har varit dålig på att blogga ,,,, men sånt är livet B) 

NE , men det är ju för att mina läsare skjunker...

funderar fatiskt på att lägga ner bloggen 

men snart ska jag rida , väntar bara på att amanda ska äta klar , o sen cyklar vi hem till mej , o jag ska äta sen ska vi åka upp til kusinerna ,  o amanda  tar kort på mej när jag hoppar :D lägger upp bilder sen, alla kommer se failade ut :/ 

men vet nt riktigt hur mke kort vi tar  ,för hon har nt full ladad kamera o det kan ta upp till en dag för att kamera ska bli fulladad :O :P <3 men , ska logga in på fb o lite annat nu , pusspåer (K) <3 

Ovido - Quiz & Flashcards