Blondin Bella Ofc

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Isabella Steilinger - 19 juli 2011 22:30

hejhej , nu har jag ätit upp min chokladpudding  

jag har inte så mke att skriva om eftersom att jag har gjort 2 inlägg redan! 

men jag bloggar i morrn , om ni tyckte att min blogg var intressan ? 

försätt kolla , för den här bloggen kommer gå långt ;)  

Av Isabella Steilinger - 19 juli 2011 18:53

  nu sitter min älskade bror i mitt knä   

 nu är jag klar med bloggen :) , 

vet inte riktigt om jag ska ha en header , ? :P

isonnafall måste jag veta hur mna lägger in det   

a men jag kommer nog stanna hoss mamma i kväll :D

sen  ska jag ringa till moa :) 

o se om hon kan va ;) '

men bloggar sen :P 

Av Isabella Steilinger - 19 juli 2011 17:54

hej hej , nu har jag gjort en ny blogg  hehe :P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards