Blondin Bella Ofc

Alla inlägg den 29 juli 2011

?

Av Isabella Steilinger - 29 juli 2011 13:32

asså vrf sjunker min statistik 24/7 , hela tid , bara så ni vet , om jag får under 10 läsare på en vecka så kommer jag lägga ner bloggen ! 

dom som läser kommentera o länka era bloggar , så ajg vetvilka som följer min blogg :) 

a nu iaf så lyssnar jag på musik.. 

ska snart ner till stan o kolla på en one pice :) 

hej då så länge ,

jag kommer ha en frågestund  , men den börjar inte änn, hej så länge , 


pss... i morrn kommer mormor o morfar :) elr a min halv mormor , för min riktiga dom förra året :/ <3 pusspåer . nu kommer jag oiinte skriva mera , jag har lite svårt att sluta som ni kke märker ^^ <3 hej då 

Av Isabella Steilinger - 29 juli 2011 11:20

Hejhej nu ska jag till mamma. Elr först ska min bror hoppa in i duchen (stavning) jag saknar verkligen mina söta syskon som bor där.! Det kommer nt bli så lång inlägg för jag mobilbloggar. :) pappa tog lite kort på mej igår när jag redmen ingen vart ju bra :/ . Elr det var ju en som vart sådär. O den la jag ut på facebook :) o sen kunde jag nt hoppa för när jah skulle åka o rida så regnade det ! Hej då . Bloggarsen.

Av Isabella Steilinger - 29 juli 2011 11:20

Hejhej nu ska jag till mamma. Elr först ska min bror hoppa in i duchen (stavning) jag saknar verkligen mina söta syskon som bor där.! Det kommer nt bli så lång inlägg för jag mobilbloggar. :) pappa tog lite kort på mej igår när jag redmen ingen vart ju bra :/ . Elr det var ju en som vart sådär. O den la jag ut på facebook :) o sen kunde jag nt hoppa för när jah skulle åka o rida så regnade det ! Hej då . Bloggarsen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards