Blondin Bella Ofc

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Isabella Steilinger - 21 juli 2011 22:26

                 a det var det , det fanns flera bilder men dom vart inte så bar , puss och godnatt trorja , om jag inte gör någon inlägg sne vid 1 elr nått få se , pussiaf 

Av Isabella Steilinger - 21 juli 2011 20:44

hejhej , i natt ska jag kke sova över oss moa :)

men jag vet inte en för hon kke inte vill :/ 

för det värkar inte så , annars spelar hon bara för en annan person 

så jag tror att hon är tjurig på mej . men iaf nu ska jag inte prata mera om det ;) 

i dag har jag, jeppe , o carro tagit kort :) 

det var ju faktiskt ganskA KUL , carro kommer lägga upp bilderna på sin blogg , så kolla den :D 

men jag ska dra nu, puss hej ! 

vet inte  om jag bloggar sen , vi får se , men kolla efter kl 12 för jag, carro , jeppe o pontus ska gå ut, o då kan jag ju skriva vad vi har gjort , om jag nt sover över med moa alltså =) <3

Av Isabella Steilinger - 21 juli 2011 10:18

Så nu har jag hjälpt mamma med en header :) 


idag är det planerat att jag ska vara modell ,  

a det kommer ju hända massa mera men jag vet inte riktigt vad ^^

bloggar sen så ni vet vad jag ör nu för tiden ^^ <3 

hej då alla bloggläsare ! 


ajuste vill ni att jag ska ha frågestund elr nått ? :P <3 svara gärna :D

Av Isabella Steilinger - 21 juli 2011 10:15

hejhej alla sömntutor :D

nu ska jags hjälpa min  mamma med sin header till hennes blogg  ::D

bloggar mera snart pusshej

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards